torsdag 23. september 2010

Travle dager!

Idag har jeg egentlig ikke gjort så mye, selv om det var mye jeg skulle gjort.
Jeg har vært en tur på butikken, men ellers har jeg bare vært hjemme her.
Liam er litt survete om dagene, han har fått de berømte ''kulene'' og det klør litt for han, og det er klart det er ubehagelig.
Idag kom kompisen til pappa, så det har jo vært rydding til den store gullmedaljen, hvertfall for de andre, ikke for meg, for jeg har søvet bort halve dagen, eller, når Liam har sovet, har jeg sovet og. Det er første gang på lenge at jeg har følt meg opplagt, og gud så deilig! :))
Nå sitter jeg her mens Liam sover, jeg ser på X-factor på opptak og koser meg.
Det er jaggu mange som er flinke til å synge, skulle bare ønske jeg og var flink å synge. 
Imorgen er det rødding av soverom og alt annet her i huset, så jeg tror jeg runder av her.
Tenkte jeg skulle prøve å få lagt ut fødselshistorien min en av de nærmeste dagene, hvis noen er interessert i det?! :)
KLEM FRA OSS!



Her er hjertet mitt akkurat NÅ!<3

5 kommentarer:

  1. Liam er den grommeste Kiden ever ;D

    SvarSlett
  2. Så fin han er <3

    SvarSlett
  3. Har kjempelyst og lese om fødselen:)!
    Nydelig liten gutt du har!

    SvarSlett
  4. Han er såååå søt Carina :) hadde vært spennende å lese fødselshistoria di :) klem fra Hege Maritha ;D

    SvarSlett