tirsdag 21. september 2010

DAGEN MIN!

Idag har dagen gått med til rydding, kosing, dåpssamtale og litt besøk.
Det har egentlig vært en grei dag, jeg og Christian trilla ned til kirka rett før vi skulle ha dåpssamtale, så det var nesten så vi kom forsent.. Men vi rakk det akkurat, eller 18.01 var vi inne.. Det varte i nesten en time før vi trilla hjem igjen, så titta vi litt på Happy Day og Hotel Cæsar før han ble henta.
Når Christian hadde reist slengte jeg sammen ei peanut fudge brownies, så nå venter vi på at den skal bli kald og klar til å spises!
Nå har Liam lagt seg og jeg og mamma sitter og koser oss med Hvaler på tv2 mens vi venter på at kaka skal bli kald. Når kaka er kald skal jeg kose meg med kake, Gossip girl og 90210.
Det er godt og ha litt tid for seg selv på kvelden, da kan jeg bare være Carina, og ikke bare mamma! Idag er det bare 11dager til Bettina (gudmora til Liam) kommer, så vi gleder oss både store og små!
Nå er kaka klar så jeg får runde av her! Vi
blogges imorgen:)



Klem fra Carina og Liam Alexander<3

3 kommentarer: