fredag 1. oktober 2010

HEI IGJEN!

God kveld alle!
ååh, imorgen kommer Bettina (gudmoren til Liam!)
Jeg gleder meg som en unge på julaften! skal bli så godt å ha hun her, hun er sånn ca verdens snilleste og søteste jente! <3
Imorgen kl.16 får vi hente nøklene til lokalet hvor vi skal ha dåpen til Liam Alexander på søndag. Kjenner jeg grugleder meg litt, det er mye som skal gjøres og være på plass, så det blir litt stress imorgen, meeen, da har man jo virkelig fortjent å sette seg ned når kvelden kommer snikende..
Vi skal ha gryterett, for det eter jo de fleste, bare ikke jeg og christian, så vi får spise pølser.
Nå har jeg nettopp sett en episode av the vampire diaries, så nå skal jeg ta kvelden straks, er helt kake etter denna dagen, jeg har nemlig dratt med meg svigerfar på butikken for å handle til dåpen, og det var ikke lite som skulle handles heller, 16 flasker brus og 5kg ris burde være nok..
Hvis det ikke er nok så får de som ikke er mette spise seg mett på KAKER!
Det skal iallefall jeg gjøre, føler jeg fortjener det etter de garantert mange løpeturene opp trappa imorgen ;p
Stakkars Morten, jeg dro han rett hit for å hente meg etter jobb, så på butikken, og til slutt hit igjen for å få han til å se på bilen min, så han var ikke hjemme før kl. 20.
Men jeg tar av meg hatten for han og takker med et stort smil.
Nå er det kroken på døra og natta.
skal se om jeg ikke får tid til å skrive ferdig fødselshistorien min imorgen, jeg har begynt men har ikke fått gjort meg ferdig enda..
NATTAA!




PRINSEN MIN! <3MAMMAHJERTE MITT SPREKKER SNART!

3 kommentarer:

  1. Hei Carina!
    Masse lykke til imorgen,synd vi ikke kan komme... Hadde vært så koselig...men men... Liam har blitt en stor og fin gutt! Vakker til tusen!
    Kos dere alle sammen og spis en kake for meg da!! :)
    Mange klemmer fra Beate :)

    SvarSlett
  2. Hei lille min.
    glede mæ til i mårra, blir så koselig! i dag skal æ bake bake kake ;) blir bra.

    kjæmpefine bilda av godungen ;)

    klem Heidi.. eller tante hihihi

    SvarSlett
  3. Oppdatering?:)
    Skikkelig herlig unge du har^^,

    SvarSlett