tirsdag 21. september 2010

HEI OG HOPP!

Idag starta dagen vår klokken 09.30 og det har så og si gått i ett i hele dag.
Nå sover Liam, og jeg har rydda i kjøleskapet og kjøkkenskuffene!
Idag skal vi på dåpssamtale i kirka kl 1800, og jeg har masse som skal gjøres før den tid.
og ikke minst MASSE som skal gjøres før torsdag og fredag, vi får nemlig huset fullt i helgen, siden vi skal ha stort 40årslag for pappa :-) Lurer fælt på hva jeg skal finne på i bursdagsgave til han, er så vanskelig, føler at han på en måte har det han trenger..
Jeg har kjøpt meg bil og, Audi 80 faktisk, så nå har jeg faktisk 2 biler.
En audi og en vw passat, skal selge passaten så fort jeg får mulighet, men det skal visst ikke være så lett.
Hadde egentlig tenkt og få trilla en tur med Liam idag, mens det er sol, for det er jo ikke så ofte, men med todo-lista for dagen ser det ut til at det blir vanskelig å få tid til alt.
Så mye en skulle ha gjort, men så lite tid.
Jeg får kjappe meg og få rydda her mens Prinsen sover, så blogges vi senere!
GRATULERER TIL LIAM, han er 4mnd idag!<3store gutten.

2 kommentarer:

  1. aww, så stor han er blitt! dagene bare flyr avgårde!

    SvarSlett
  2. Ser æ har no å se fram tell når mi poppe ut:D
    Men det e jo bære koseli, og æ har samme dilemmae me gava, bære at det e tell jul:/

    Gratulere med prinsen sin 4mndrs dag^^,

    SvarSlett