mandag 20. september 2010

Prøver på nytt!

Da prøver jeg å begynne å blogge igjen da. 
Håper det går bedre denne gangen.
Imorgen er Liam Alexander 4måneder, og GUD så fort tiden går.
Rekker nesten ikke blunke, han har blitt så stor. Merker godt at han ikke er ''liten'' lenger, for nå skal det helst skje noe hele tiden, og hvis det ikke skjer noe på en liten stund blir han grinete på meg. Han har begynt med tenner og tipper jeg. Han har fått sånne ''tannkuler'' i munnen.
Stooore gutten til mamma!
Tenkte jeg skulle prøve å få lagt ut fødselshistorien min, med et par bilder.
Det er jo gøy å se tilbake på det. Så da er det greit å skrive den før jeg glemmer det.
Dagene mine flyr avgårde før jeg rekker å gjøre noe som helst, det skjer noe hele tiden nesten. Nå er det bursdagen til pappa og Dag på lørdag, så er det jaggu barnedåpen til Liam neste helg, så har jeg jo oppkjøring ganske snart! Skal si det blir deilig å ha lappen selv, sånn at jeg slipper å være avhengig av andre hele tiden!
 men jeg får vel runde av her og spare litt til imorgen?
Slenger med noen bilderså de som vil kan titte på :-)



6 kommentarer:

  1. herlig liten god gutt du har:)
    blir gøy å treffe dere igjen på onsdag!

    Linn

    SvarSlett
  2. Jeij, lik å læs blogga:D Åzzå e han såå søt, det må han nu ha ætter mora si^^,

    Hilsen Camilla med baby i magen;P

    SvarSlett
  3. åh, så fine dere er! jeg blir definitivt til å føle med på bloggen din, kjære deg :) hils resten av gjengen !

    SvarSlett
  4. Han e nu bra fin <3

    SvarSlett
  5. tnåå, så koselige kommentarer!
    Blir moro å se deg og flørtepusen din igjen, Linn :)
    Skal nok hilse tilbake sandra, men alle sover nå;p

    SvarSlett
  6. sååå god han er Carina :D Jeg syns ikke det er lenge siden du hadde kul på magen jeg xD menmen, tia flyr :) håper det går like fort til noe vi begge venter på nå da ;);););) hehe <3 Klem fra Hege M :D

    SvarSlett