torsdag 23. september 2010

god kveld!

hej hej halåå!
Tenkte jeg skulle fortelle litt om dagen min. Idag starta vi dagen litt over ni, så stressa vi avgårde til Tonje og Storm på babytreff. Mange herlige bebiser der idag! Tonje serverte lett lunsj, eller lett og lett, rundstykker med forskjellig pålegg og Ostekake! Ostekaka var himmelsk.. Enda jeg ikke liker ostekake engang, men denna var en klar 10'er :-) Vi var hos Tonje og Storm til i halv fire tiden så kjørte Tonje meg og Liam hjem, vi rakk så vidt å komme inn døra før vi stressa avgårde igjen. Vi dro til Christian for å se på den nye mercedesen hans. Så reiste vi hjem, og da rakk jeg og så vidt å komme inn døra før jeg måtte ut å vise bilen til en kar, han hadde seriøst med seg verdens største jekk. Så han fikk jaggu sjekka både det ene og det andre.. Jeg hadde aldri i verden tatt med meg en jekk på størrelse med en lastebil for å se på en bil.. menmen, det er meg da!
Nå er vi hjemme og Liam har sovet noen timer nå, mens jeg har kooosa meg med One Tree Hill og middagen mamma laga før idag;p Jeg har faktisk betalt regninger for over 9000 idag, og skal jaggu si at det var sure penger, meeen det går jo til lappen da, og den skal jeg forhåpentligvis ha resten av livet så vil nok påstå at det er verdt alle pengene.
Nå er jeg jo snart ferdig, har bare 2t teori, 5t inn/ut og forbikjøring og 7t langkjøring fordelt på 3 dager igjen før jeg skal ha oppkjøring en hemmelig dag i oktober.
Herreminhatt så deilig det skal være å bare feste barnesetet i bilen og KJØRE, trenger ikke ha med meg noen andre enn meg selv og Liam. Og nøkler da, selvfølgelig..
Man blir liksom så mye med ''mobil'' og slepper å være avhengig av alle andre hele tiden. Det blir deilig!
Nå skal jeg mekke ei flaske til Liam før jeg tar kvelden med Liam på armen med meg. (JA, han ligger i senga!) jeg bare føler jeg må ha han i senga sånn at jeg kan ligge å kysse han på kinna og panna til jeg sovner! <3
Sov godt alle dere søtinger som har brukt tid på å lese om dagen min!

1 kommentar:

  1. Sove godt!<3 Nydelig liten gutt du har, Carina! Fikk også smake på lunsjen Tonje hadde i dag ;) hehe. Hun hadde med seg den i bursdagen til søstra mi.
    Natti :D

    SvarSlett