tirsdag 14. desember 2010

heia heia alle veiaaa!

tjaa, da sitter jeg her da, er enda sur og furt for at atle ikke vant x-factor :(
Liam sover duppen sin og jeg slapper sånn halvveis av.
Han sover nemlig ikke no særlig på natta for tiden, eller han legger seg i åtte tiden, men er lys våken igjen etter en halvtime. Da holder han det gående til halv tolv-tolv.. så det er jaggu ikke mye alenetid på meg nei.
Jeg har også fått meg leilighet!!! flytter inn 1.februar :D
Skal bli godt å få et sted for seg selv..
aff, så er det jo denne julestria da, har nesten ikke fått kjøpt noen julegaver, så har masse å gjøre nå den siste tiden her før jul...

1 kommentar:

  1. Gratulere med leilihet, e såå deili me en plass før sæ sjøl:D Å han får sekkert ei meire normal såvetid tell slutt :)
    Klæm fra den rugende på Ainnes:)

    SvarSlett